[صفحه اصلی ]    
بخش‌های اصلی
درباره استعداد درخشان::
معرفی افراد::
اخبار و رویدادها::
آیین نامه ها و شیوه نامه ها::
پذیرش دکتری بدون آزمون::
پذیرش ارشد بدون آزمون::
امور بنیاد ملی نخبگان::
حمایت از مقالات دانشجویی::
برگزیدگان جشنواره ها::
اسامی ممتازین جشن سالانه::
پرسشهای متداول ::
ارتباط با ما::
::
تصاویر جشن ممتازین
   AWT IMAGE
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
نظرسنجی
نظر شما در مورد قالب و محتوای این سایت چیست؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
   
..
لینک های مفید

سیستم گلستان 
بنیاد ملی نخبگان
جشنواره خوارزمی
المپیاد علمی دانشجویی کشور
سازمان پژوهشی علمی و صنعتی ایران

..
:: اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور سال ۱۴۰۳ ::
 | تاریخ ارسال: 1403/4/10 | 
اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور سال ۱۴۰۳
با آرزوی موفقیت برای منتخبین المپیاد متمرکز و غیرمتمرکز، به اطلاع می رساند نتایج مرحله اول بیست و نهمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور سال ۱۴۰۳ در ۲۳ رشته اعلام می شود.
سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور را در صبح و بعدازظهر روز جمعه ۵ مرداد ماه سال ۱۴۰۳ در دانشگاه های واقع در مراکز مناطق ده گانه کشور شامل دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه مازندران-بابلسر، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا-همدان، دانشگاه رازی-کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهید چمران اهواز، برگزار می نماید.
دانشجویان گرامی لازم است به نکات ذیل توجه فرمایند:
 -۱آزمون مرحله نهایی المپیاد در یک روز و مطابق با برنامه زمان بندی درج شده در درگاه اطلاع رسانی مرکز المیپاد علمی دانشجویی کشور به نشانی: https://olympiad.sanjesh.org/ برگزار خواهد شد
 -۲ضروری است هر یک از راه یافتگان به مرحله نهایی المپیاد از تاریخ ۱۲/۴/۱۴۰۳ لغایت ۱۶/۴/۱۴۰۳برای انتخاب شهر محل آزمون از طریق درگاه اطلاع رسانی مرکز المیپاد علمی دانشجویی کشور اقدام نمایند
 -۳شرکت کنندگان در هر یک از رشته های »شـیمی»، »زیست شناسی»، »مهندسی شـیمی»، »مهندسی صنایع»، »مهندسی مواد و متالورژی»، »مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات، »مهندسی برق»، »مهندسی مکانیک» در صورت علاقه مندی می توانند به جای شرکت در المپیاد رشته اصلی خود، در المپیاد رشته »سلول های بنیادی و مهندسی بافت» شرکت کننداین دسته از داوطلبان می توانند در بازه زمانی فوق با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی مرکز المیپاد علمی دانشجویی کشور نسبت به اعلام علاقمندی به رشته »سلول های بنیادی و مهندسی بافت» اقدام نمایند
 ۴- برای دانشجویانی که نسبت به انتخاب شهر محل آزمون خود در بازه زمانی تعیین شده اقدام نکنند، کارت ورود به جلسه آزمون صادر نمی شود و امکان شرکت در المپیاد را نخواهند داشت.

توجه: لازم به ذکر است دانشجویانی که محل آزمون خود را دانشگاه علم و صنعت ایران انتخاب می نمایند امکان اسکان دانشجویان در دانشگاه وجود ندارد، ضمنا والدین هم مجوز ورود به دانشگاه در زمان برگزاری آزمون را نخواهند داشت.

 
دفعات مشاهده: 1038 بار   |   دفعات چاپ: 72 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .

Persian site map - English site map - Created in 0.12 seconds with 47 queries by YEKTAWEB 4657